یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
امام بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: کمک‌های آمریکا و اروپا باعث شده اسرائیل تاکنون مقاومت کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان بروجرد، با بیان اینکه جبهه مقاومت تا آخرین نفس برای پیروزی سرزمین خود و قدس شریف تلاش خواهد کرد، افزود: جبهه مقاومت با ایستادگی و مقاومت خود به زودی اسرائیل را با حمایت آزادگان جهان از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اگر کمک ها و حمایت های آمریکای جنایتکار و اروپا نبود اسرائیل تا کنون نابود شده بود، بیان داشت: در حقیقت آمریکا و اروپا در حال نبرد با جبهه مقاومت هستند، اسرائیل اگر تنها بود همان روزهای اول جنگ در غزه از دست حماس شکست می‌خورد اما کمک‌های آمریکا و اروپا باعث شده اسرائیل تاکنون مقاومت کند.

امام‌ جمعه بروجرد با بیان اینکه اسرائیل کودک کش و نسل کش روز به روز در بین آزادگان جهان منفورتر می شود اظهار داشت: اسرائیل با جنایت های خود هر روز خود را بیشتر به مرحله نیستی و نابودی نزدیک تر می کند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اسرائیل با ترور شخصیت های مقاومت نمی تواند به اهداف شوم خود برسد، خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت نه تنها با این ترورها از اهداف خود کوتاه خواهد آمد بلکه روز به روز قوی تر و متحدتر خواهد شد و به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: عملیات وعده صادق ۲ ضربات سهمگینی بر پیکره پوسیده‌ اسرائیل وارد ساخت به طوری که ، در این عملیات بسیاری از تجهیزات نظامی اسرائیل از بین رفت و باعث ترس آنان شد.

امام‌ جمعه بروجرد گفت: نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و حضور میلیونی مردم دشمن را هراسان و عصبانی کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ولادت امام حسن عسگری(ع) گفت: بیان اوصاف اهل البیت(ع) یکی از راه‌های مهم رسیدن به رستگاری است و الگوی‌گیری از زندگی امامان معصوم(ع) در دنیا و آخرت موجب رستگاری خواهد شد.

وی با اشاره به وفات حضرت معصومه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) مورد علاقه ائمه و امام رضا (ع) بود و کرامات و فضائل بسیاری داشته است و ایشان لقب فاطمه ثانی را دارد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تولد حافظ شیرازی گفت: حافظ شیرازی افتخاری برای اسلام و ایران و یک مجتهد است و اشعار او مضامین عرفانی دارد و باید مراسم بزرگداشت آن شاعر عرفانی به نحو مطلوب برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی در پایان به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره و خاطر نشان کرد: اولیا و مربیان دانش آموزان باید با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در راستای تربیت نسلی مومن ،متعهد و انقلابی تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha